poniedziałek, 29 października 2012

Niebiesko...

Dopiero co jesień się zaczęła, a tu zima nadchodzi wielkimi krokami i trzeba będzie zmienić zabawę na: "zima w kolorach tęczy":) Moja córa pierwszy raz zobaczyła śnieg. Wpatrywała się z zaciekawieniem (wreszcie coś się działo na tym niebie, które ciągle musi oglądać z wózka), ale i badawczo, trochę nieufnie. Minki miała zabawne.
Wreszcie udało mi się zrobić wypad do Ikei. Bez męża, za to z koleżanką, no i nareszcie w odpowiednim tempie (czytaj ślimaczym) mogłam obejrzeć wszystko co chciałam. Oczywiście nakupowałam mnóstwo "niezbędnych" kuchennych akcesoriów. Ale co mnie zaskoczyło? - otóż pojawiły się ozdoby świąteczne! Nieco wcześnie, ale magia świąt zaczęła działać:) Jednak jeszcze się nie skusiłam na żadne typowo świąteczne zakupy, mimo że wystawili  kilka naprawdę ładnych rzeczy, jak np. śliczne papiery do pakowania prezentów.

Post miał być tematyczny, więc - niebieski na tapecie. Gdzie jak gdzie, ale najwięcej niebieskiego jest w mojej kuchni, w której można się z przyjemnością schronić, gdy na dworze zimno, deszczowo, jesiennie - zimowo.
Dokończyłam zabawę z moim regalikiem spiżarką. Przybył wieszaczek na kubeczki (własnoręcznie oczywiście zrobiony) i sweet kubeczki.


 

Zestaw książek i ciepły szal na jesienne wieczory przygotowany. Pozdrawiam cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Ojej, jak ładnie!
    Bardzo lubię wszelkie niebieskości. A te połączone z bielą to już najbardziej.

    Chociaż u mnie powolutku coraz więcej czerwieni :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny:) Chętnie obejrzałabym twoje "czerwoności". Ja również powoli przygotowuję się do zmian na czerwień. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. super kubeczki. Fajnie je dobrałaś kolorystycznie. A gdzie kupiłaś taki ładny wieszak. Bardzo mi się podoba ta twoja półeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Eulalio, wieszaczek zrobiłam sama, z małą pomocą męża, który go przytwierdził do regaliku:) Wystarczył kawałek deski, zawieszki, wieszaczki, farba i już:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne niebieskości, kubeczki słodziaczki:)

    OdpowiedzUsuń