niedziela, 22 kwietnia 2018

Szpinak jest blee?

Szpinak jest blee? Nie. Obie moje dziewczynki zajadają się makaronem ze szpinakiem. Nawet żaden z gości się nie skrzywił po tym poczęstunku, wprost przeciwnie:)
Przepis jest prosty, składniki zazwyczaj mam w domu, więc w razie awarii obiadowej błyskawicznie go przygotowuję.
Makaron należy ugotować al dente, najlepiej rurki. Na 1 łyżce oliwy na dużej patelni zeszklić pół cebuli drobno posiekanej, następnie 2 ząbki czosnku przez 2 minuty, posolić, dodać szpinak (ja używam mrożonego w kostkach) i mieszam aż się rozmrozi. Potem dodaję pół śmietanki 30%, szczypta gałki muszkatołowej, sól, pieprz. Zagotować, dodać makaron, opcjonalnie do tego starty ser żółty. I gotowe.


4 komentarze:

  1. Jakie dzieciątko szczęśliwe... Chętnie wypróbuję Twój przepis. W tym roku po raz pierwszy zasiałam szpinak, mam nadzieję, że będzie znacznie lepszy niż mrożony. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę też spróbować ze świeżym, ciekawe czy będzie inaczej smakowało.

      Usuń
  2. Fajny eco post i zielona zdrowa potrawa, aż miło poczytać :) Śliczne zdjęcia malucha, pozdrowienia!

    Pozdrawiam i zapraszam do oglądania nowych wzorów innowacyjnych kocyków dla dzieci z wielowarstwowej bawełny - tym razem w kotki :) https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń