środa, 12 grudnia 2018

Świąteczny salon i mikołajkowa imprezka

Jak co roku tradycyjnie spotkaliśmy się z przyjaciółmi na mikołajkowej imprezce. Rok temu wyjątkowo sobie odpuściliśmy, po prostu nie miałam na to siły z małą Różyczką. Ale w tym roku mam ogromną energię do urządzania wszelakich imprezek i proszonych obiadów.
Tak więc znowu u nas się spotkaliśmy. W związku z tym nasz dom już od soboty nabrał bardzo świątecznego charakteru.
Pojawiła się przede wszystkim choinka, po którą pojechałam do Ikei i zakupiłam w niespodziewanie promocyjnej cenie. Stwierdziłam, że sztuczna choinka będzie bardziej ekologiczna niż wyrzucana co roku po świętach świeża.
Mam nadzieję, że obecna zostanie z nami na długie lata, co według mnie jest bardziej ekologiczne. Zaś świerkowy zapach zapewni nam wosk candle yankee.
Przy ubieraniu potłukłyśmy tylko dwie bombki, więc nie jest źle. Dziewczyny odtańczyły wokół choinki radosny taniec (wpływ "Dzieci z Bullerbyn").
Zrobiło się jakoś tak nastrojowo i przytulnie, zwłaszcza wieczorem. 
I właśnie pod koniec dnia lubię sobie tu zasiąść z pachnącą kardamonem i imbirem herbatą oraz dobrą książką. 
W niedzielę, mimo zmęczenia nieprzespaną kolejną z rzędu nocą (najmłodsza ostatnio o godzinie 3 przez ponad godzinę się kręci, pije wodę, tuli swoją kicię i misia, woła wszystkich po kolei) przygotowałam co nieco na popołudniową imprezkę.
Dziewczyny nie mogły się doczekać swoich koleżanek.
A potem zaczęła się zabawa na całego.
Aż w końcu usłyszeliśmy dzwoneczki i powitaliśmy wyczekiwanego gościa.
Moja starsza córa odśpiewała przepięknie "O gwiazdo betlejemska".  A potem razem z młodszą zatańczyły dla naszego gościa.
Dziewczyny oddały swoje listy do Mikołaja (te, które potrafią pisać), wszystkie też dostały piękne drobne podarunki.
Wieczór pełen wrażeń sprawił, że szybko potem zasnęły.

4 komentarze:

  1. Moje wspomnienie z dzieciństwa to sztuczna choinka i gapienie się na buty św.Mikołaja :) Do dzisiaj mi to zostało. Mam swoje sztuczne drzewko już na lata, a Wasz Mikołaj całkiem trendy :)

    OdpowiedzUsuń