poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Wiosenny balkon

W tym roku zdecydowanie wcześniej zaczęliśmy balkonowe życie. Z jakiego powodu - wiadomo. To tu spędzamy ostatnio bardzo dużo czasu. Kawka czy obiady na balkonie w cieplejsze dni to już u nas standard. Dodatkowo, fakt, że mieszkamy na parterze, sprawił, że życie towarzyskie kwitnie - często znajomi przystają na pogaduchy:)
Mój blokowy balkon jest długi, ale wąski. Podzieliłam go więc na 2 strefy: kawkowo - wypoczynkową i plac zabaw dla dzieci. Dziś na tapecie strefa pierwsza.
Zdecydowałam się wreszcie pomalować kratkę na biało. Zamówiłam 2 skrzynie (jedna na akcesoria ogrodnicze, druga na zabawki) - służą jako siedzisko.
 Duże szare poduchy, to po prostu legowiska dla psów, które zamówiłam na allegro w przystępnej cenie, porównując z typowymi poduchami ogrodowymi. Są bardzo wygodne i świetnie się czyszczą. Reszta mebli i akcesoriów z zeszłego roku.
 Z zeszłego roku mam też pelargonie i komarzycę - przetrwały na balkonie tę łagodną zimę bez problemu. Pozostałe sukcesywnie dokupuję.
W następnym poście pokażę aktualizację, bo zmiany "już się dzieją".
 

4 komentarze:

  1. Malutki, ale uroczy kącik.:) Cudne goździki.:) Oj kusisz ciachem... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie urządziłaś balkon. Miło wypocząć w takim kąciku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie miło tu zasiąść z kawką i książką:)

      Usuń