sobota, 13 marca 2021

Zieleń na salonach

Nasz duży pokój, szumnie zwany salonem, a pełniący ponadto rolę sypialni, zyskał w ostatnich dniach nowe kolory. Mianowicie zieleń. Brakuje mi jej bardzo i tęskno wyglądam wiosny. Na razie te braki uzupełniam świeżymi kwiatami (ach, ta bliskość Biedronki bardzo w tym pomaga), doniczkowymi, a od wczoraj zielenią poduch (Agata Meble). 

Niby mała zmiana a cieszy. Do tego znowu pojeździłam z meblami. I tak jakby ta przestrzeń się powiększyła...:) 




Do tego w miarę możliwości pozbywam się zbędnych rzeczy - od drobiazgów po meble. Nie jest to łatwe, bo musimy pomieścić się w małym mieszkaniu 4-osobową rodziną, w której każdy ma jakieś hobby i też potrzebuje na nie przestrzeni (tej do przechowywania też).


Jak na razie taki układ salonowy mi odpowiada. Być może znowu będą musiała jeździć z meblami, aby zrobić większy dostęp do balkonu, gdy zrobi się cieplej i dziewczyny zażyczą sobie huśtawkę na balkonie. Ale na razie zostaje jak jest. Kącika mężowskiego w drugim kącie salonu nie pokazuję, bo musi nabrać odpowiedniego wyrazu (tak nabiera już niemal od roku), ale może się wkrótce uda. 

Podsumowując, jest świeżo, wygodnie, inaczej. 

10 komentarzy:

  1. Evo, bardzo fajny pomysł. Teraz ten akcent zielony ładnie się wyróżnia. Bardzo podobają mi się obrazki w ramkach. Pasują idealnie. Serdeczności i udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obrazki z wyjątkiem jednego są mojego autorstwa:)
      Pozdrawiam:)
      Ewa

      Usuń
  2. Super to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadchodząca wiosna nastraja do zmian. Ty pięknie i subtelnie wprowadziłaś ją do salonu, który tak świeżo i gustownie prezentuje się w tych odcieniach zieleni :-))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słońca i radości w sercu ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też życzę ci duuużo słoneczka:)

      Usuń
  4. Śliczne zmiany u Ciebie. Bardzo dobrze Cię rozumiem jeżeli chodzi o organizację małej przestrzeni. Czasem się śmieję, że osiągnęłam w tym poziom mistrzowski:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że choć parę osób mnie rozumie:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super zmiany u Was. Jestem ciekawa jakie hobby macie, może zdradzisz? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. Co nieco na blogu się pojawia trochę tych naszych hobby:)

      Usuń